Gyakran Ismételt Kérdések

Kattints a kérdésre és megjelenik a válasz!

Hogyan tudok a Paylike fizetési módról átállni a Stripe fizetési módra?

  1. A fiókod” menüpontban, az „Előfizetéseid„-nél, kattints a „Megtenkintés” gombra!
  2. A megjelenő előfizetésnél találod a “Műveletek” részt, ahol kattints a “Fizetés módosítása” funkcióra!
  3. A megjelenő pénztár oldal alján válaszd a „Fizetés bankkártyával (Stripe)” fizetési módot!
    Add meg a kártyaszámot, a lejárati dátumot és a biztonsági kódot!
    Pipáld be, a „Frissítse a jelenlegi előfizetéseim összes fizetési módját (nem kötelező)” mezőt és kattints a „Fizetési mód megváltoztatása” gombra!
  4. Ha még nem járt le a havi tagságod, akkor nem kell fizetned, de a kártyádnál a fizetési jóváhagyást engedélyezned kell a bankodnál (telekóddal, vagy mobil alkalmazással).

Adatok megváltoztatása:

Hogyan tudom megváltoztatni a megjelenő nevem és az adataim?

A Fiókod / Fiókadatok menüpontban változtathatod meg a profiladataid.

Továbbadhatom a regisztrációmat?

Az előfizetés csak az előfizető részére engedélyezett.
A rendszerben beépített védelem van. Figyeli a látogatók IP címét és az eszközét. Rögzíti a felhasználók oldalon végzett tevékenységét.  Egy időben csak egy készülékről használható az oldal. A nem rendeltetés szerű felhasználás esetén letiltásra kerülhet a fiókod.


Előfizetés és tanulói tagság:

Mit jelent az előfizetés?

Az előfizetés nem más, mint egy automatikusan megújuló fizetés. A lejáratkor automatikusan levonja rendszer a következő időszak díját a bankkártyádról, így nem kell észben tartani, hogy mikor jár le az előfizetésed. Manuálisan bármikor leállíthatod és újraindíthatod.

Mettől meddig érvényes az előfizetés és a tanulói tagság?

A tanulói tagságod addig érvényes, amíg az aktív előfizetésed tart. Az aktív előfizetésed a sikeres fizetés pillanatától az előre meghatározott ideig tart (havi, vagy éves).

Hogyan tudom lemondani az előfizetésem?

A „Fiókod” menüpontban, az „Előfizetéseid„-nél, kattints a „Megtenkintés” gombra!
A megtekintésnél megtalálod a műveletek mezőt és ott, a „LEMONDÁS„-ra kattintva tudod lemondani az előfizetésed. A tanulói tagságod az előfizetési időd végéig még aktív marad.

Mi történik, ha leállítom az előfizetést?

A tanulói tagságod az előfizetési időd, vagy a próbaidőd végéig még aktív marad.

Mi történik, ha lejár a bankkártyám érvényessége?

Ebben az esetben a rendszer nem tudja levonni a havidíjat a kártyádról és ezért felfüggeszti a tagságod. A sikertelen levonást követően még néhányszor ismét megpróbálja levonni. Ha ekkor sem sikerül, akkor a tanulói tagságod felfüggesztésre kerül.

Ha lejárt a bankkártyád, vagy bankot váltottál, akkor bizonyára kaptál újbankkártyát. Ebben az esetén a fizetés módosítására lesz szükséged:

  1. Új bankkártya esetén „A fiókod” menüpontban, az „Előfizetéseid„-nél, kattints a „Megtenkintés” gombra!
  2. A megjelenő előfizetésnél találod a “Műveletek” részt, ahol kattints a “Fizetés módosítása” funkcióra!
  3. A megjelenő pénztár oldalon kattints a “Fizetési mód megváltoztatása” gombra!
    Ekkor fizetned nem kell, de a megjelenő ablakban add meg az új bankszámlád adatait!

Mi történik, ha nincs pénz a kártyámon?

Ebben az esetben a rendszer nem tudja levonni a havidíjat a kártyádról és ezért felfüggeszti a tanulói tagságod. A sikertelen levonást követően még néhányszor ismét megpróbálja levonni. Ha ekkor sem sikerül, akkor a tagságod törlésre kerül.
Tegyél pénzt a kártyádra és várd meg, amíg a rendszer levonja a pénzt. Ha sikerül, akkor ismét aktív lesz a fiókod.
Ha többszöri próbálkozás ellenére sem tudja levonni, akkor a fiókod törlésre kerül.

Kapok számlát?

Igen, minden sikeres vásárlásnál (előfizetés megújításnál) azonnal küldi a rendszer az e-számlát a megadott email címedre.

Kérhetek adószámos számlát?

Igen. A pénztárnál lehetőséged van cégnévre kérni a számlát és megadni az adószámot.

Hogyan és milyen bankkártyával tudok fizetni?

A fizetés a Paylike megbízható, online banki felületén keresztül történik. Mi nem látjuk és nem rögzítjük a kártyaadataidat. Fizetéskor a Paylike felugró ablakában kell megadnod ezeket az adatokat.

Minden internetes vásárlásra alkalmas kártyával fizethetsz, kivéve a Maestro típusú kártyát.
Pl: a Mastercard, vagy a Visa tökéletes.

A rendszer a vásárlás jóváhagyását kéri, mit tegyek?

2021 év eleje óta az internetes vásárlásokhoz a bankoknál kötelező a kétlépcsős hitelesítés. Egy pin kóddal, vagy a bank mobil alkalmazásával tudod jóváhagyni a vásárlásodat (feliratkozásodat). Ha ez még nincs beállítva, ha a kártyád még nincs felkészítve erre a kétlépcsős jóváhagyásra, akkor érdeklődj a bankodnál, hogy ezt hogyan tudod beállítani. Erre más internetes vásárlásoknál is szükséged lesz.


Tanulás:

Hogyan használhaton a Quizlet szókártyákat

Szükséged lesz egy Quizlet tanulói fiók regisztrációra és csatlakoznod kell a Quizlet osztályunkhoz, hogy használni tudd a szókártyáinkat. Minderről itt találsz leírást!

Hogyan kezdjek neki a tanulásnak?

Kezdőként haladj a Tudásbázis fejezeteiben sorban, leckéről-leckére! Tanuld meg a szavakat, kifejezéseket, oldd meg az összes feladatot, gyakorold addig őket, amíg hibátlanul nem mennek! Használd a Quizlet, vagy az Anki alkalmazást a szótanuláshoz! A leckék további feladatait a „Gyakorló” részen találod.