Kattints a kérdésre és megjelenik a válasz!
Hogyan tudok a Paylike fizetési módról átállni a Stripe fizetési módra?
- „A fiókod” menüpontban, az „Előfizetéseid„-nél, kattints a „Megtenkintés” gombra!
- A megjelenő előfizetésnél találod a “Műveletek” részt, ahol kattints a “Fizetés módosítása” funkcióra!
- A megjelenő pénztár oldal alján válaszd a „Fizetés bankkártyával (Stripe)” fizetési módot!
Add meg a kártyaszámot, a lejárati dátumot és a biztonsági kódot!
Pipáld be, a „Frissítse a jelenlegi előfizetéseim összes fizetési módját (nem kötelező)” mezőt és kattints a „Fizetési mód megváltoztatása” gombra! - Ha még nem járt le a havi tagságod, akkor nem kell fizetned, de a kártyádnál a fizetési jóváhagyást engedélyezned kell a bankodnál (telekóddal, vagy mobil alkalmazással).
Adatok megváltoztatása:
Hogyan tudom megváltoztatni a megjelenő nevem és az adataim?
A Fiókod / Fiókadatok menüpontban változtathatod meg a profiladataid.
Továbbadhatom a regisztrációmat?
Az előfizetés csak az előfizető részére engedélyezett.
A rendszerben beépített védelem van. Figyeli a látogatók IP címét és az eszközét. Rögzíti a felhasználók oldalon végzett tevékenységét. Egy időben csak egy készülékről használható az oldal. A nem rendeltetés szerű felhasználás esetén letiltásra kerülhet a fiókod.
Előfizetés és tanulói tagság:
Mit jelent az előfizetés?
Az előfizetés nem más, mint egy automatikusan megújuló fizetés. A lejáratkor automatikusan levonja rendszer a következő időszak díját a bankkártyádról, így nem kell észben tartani, hogy mikor jár le az előfizetésed. Manuálisan bármikor leállíthatod és újraindíthatod.
Mettől meddig érvényes az előfizetés és a tanulói tagság?
A tanulói tagságod addig érvényes, amíg az aktív előfizetésed tart. Az aktív előfizetésed a sikeres fizetés pillanatától az előre meghatározott ideig tart (havi, vagy éves).
Hogyan tudom lemondani az előfizetésem?
A „Fiókod” menüpontban, az „Előfizetéseid„-nél, kattints a „Megtenkintés” gombra!
A megtekintésnél megtalálod a műveletek mezőt és ott, a „LEMONDÁS„-ra kattintva tudod lemondani az előfizetésed. A tanulói tagságod az előfizetési időd végéig még aktív marad.
Mi történik, ha leállítom az előfizetést?
A tanulói tagságod az előfizetési időd, vagy a próbaidőd végéig még aktív marad.
Mi történik, ha lejár a bankkártyám érvényessége?
Ebben az esetben a rendszer nem tudja levonni a havidíjat a kártyádról és ezért felfüggeszti a tagságod. A sikertelen levonást követően még néhányszor ismét megpróbálja levonni. Ha ekkor sem sikerül, akkor a tanulói tagságod felfüggesztésre kerül.
Ha lejárt a bankkártyád, vagy bankot váltottál, akkor bizonyára kaptál újbankkártyát. Ebben az esetén a fizetés módosítására lesz szükséged:
- Új bankkártya esetén „A fiókod” menüpontban, az „Előfizetéseid„-nél, kattints a „Megtenkintés” gombra!
- A megjelenő előfizetésnél találod a “Műveletek” részt, ahol kattints a “Fizetés módosítása” funkcióra!
- A megjelenő pénztár oldalon kattints a “Fizetési mód megváltoztatása” gombra!
Ekkor fizetned nem kell, de a megjelenő ablakban add meg az új bankszámlád adatait!
Mi történik, ha nincs pénz a kártyámon?
Ebben az esetben a rendszer nem tudja levonni a havidíjat a kártyádról és ezért felfüggeszti a tanulói tagságod. A sikertelen levonást követően még néhányszor ismét megpróbálja levonni. Ha ekkor sem sikerül, akkor a tagságod törlésre kerül.
Tegyél pénzt a kártyádra és várd meg, amíg a rendszer levonja a pénzt. Ha sikerül, akkor ismét aktív lesz a fiókod.
Ha többszöri próbálkozás ellenére sem tudja levonni, akkor a fiókod törlésre kerül.
Kapok számlát?
Igen, minden sikeres vásárlásnál (előfizetés megújításnál) azonnal küldi a rendszer az e-számlát a megadott email címedre.
Kérhetek adószámos számlát?
Igen. A pénztárnál lehetőséged van cégnévre kérni a számlát és megadni az adószámot.
Hogyan és milyen bankkártyával tudok fizetni?
A fizetés a Paylike megbízható, online banki felületén keresztül történik. Mi nem látjuk és nem rögzítjük a kártyaadataidat. Fizetéskor a Paylike felugró ablakában kell megadnod ezeket az adatokat.
Minden internetes vásárlásra alkalmas kártyával fizethetsz, kivéve a Maestro típusú kártyát.
Pl: a Mastercard, vagy a Visa tökéletes.
A rendszer a vásárlás jóváhagyását kéri, mit tegyek?
2021 év eleje óta az internetes vásárlásokhoz a bankoknál kötelező a kétlépcsős hitelesítés. Egy pin kóddal, vagy a bank mobil alkalmazásával tudod jóváhagyni a vásárlásodat (feliratkozásodat). Ha ez még nincs beállítva, ha a kártyád még nincs felkészítve erre a kétlépcsős jóváhagyásra, akkor érdeklődj a bankodnál, hogy ezt hogyan tudod beállítani. Erre más internetes vásárlásoknál is szükséged lesz.
Tanulás:
Hogyan használhaton a Quizlet szókártyákat
Szükséged lesz egy Quizlet tanulói fiók regisztrációra és csatlakoznod kell a Quizlet osztályunkhoz, hogy használni tudd a szókártyáinkat. Minderről itt találsz leírást!
Hogyan kezdjek neki a tanulásnak?
Kezdőként haladj a Tudásbázis fejezeteiben sorban, leckéről-leckére! Tanuld meg a szavakat, kifejezéseket, oldd meg az összes feladatot, gyakorold addig őket, amíg hibátlanul nem mennek! Használd a Quizlet, vagy az Anki alkalmazást a szótanuláshoz! A leckék további feladatait a „Gyakorló” részen találod.